almarosa.blogg.se

Alma heter jag.. En tjej med persisk bakgrund..Språk!! Spanien, Turkiet, Dans & Musik .. Doftljus&Havet är delar av mig! Allt jag älskar är mycket.. av det är köket. Jag älskar verkligen att laga mat. men tro inte att jag är överviktig ;). Naturen äger stor del av mitt liv, för jag brukar ta långpromenader i skogen o vid havet. Älskar att vara i lugna och öppna platser, men att resa är det häftigaste jag vet! Sist men inte minst jag älskar att spendera tid med familj&släkt, och jag älskar att lära känna nya folk o lära känna deras kulturer! Jag hoppas verkligen att jag kan komma in i eran hjärta. Klart kan ni fråga allt ni undrar om. Mvh Alma

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Mitt första inlägg.

Kommentarer

  • Norma säger:

    Välkommen :-)

    Svar: Tack så mycket!! Vilken fin spansk namn du har!! :)
    almarosa.blogg.se

    2013-06-24 | 00:35:05

Kommentera inlägget här: